Ridingshadow

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Sezuan och läderstövlar

Av Lina och Emma - 6 mars 2014 17:14

Har varit på teater idag med skolan, Den goda människan i Sezuan heter den. Enligt lärarna skulle den vara bra, håller dock inte helt med om det.. Men vissa tyckte säkert den var jättebra :)

Efter teatern drog jag och två kompisar till Gripheim, vilket är en butik som säljer lajvsaker. Jag hade bett dem hämta hem två olika modeller på läderstövlar för lajv, så jag skulle nu prova dem. Köpte dessa :) Hjälpte även en kompis med kläder inför sin alvroll, samt tittade på hur ett avd eras koger skulle fästas.


Ska iväg till stallet senare idag, så ni får en till uppdatering från mig efter det. Har ni tur blir det lite ridbilder också ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina och Emma - 11 mars 2014 16:00

Ber om ursäkt för den bedrövliga uppdateringen, men i fredags hade vi gäster och i lördags hade jag inte tid innan jag skulle iväg, och när mellot var slut orkade jag inte skriva. Så får skriva allt nu istället.. Iförrgår och igår var jag tvugnen att...

Av Lina och Emma - 6 mars 2014 22:15


Hej igen :) Idag var det sista lektionen med ridutvecklingen, så numera rider jag bara tisdag och varannan fredag. Iallafall, fick Rozetta idag igen, vilket jag tyckte var jätteroligt då det gick så bra i tisdags. Hade luva på henne idag med, o...

Av Lina och Emma - 5 mars 2014 20:58

Idag har jag lärt mig lite mer origami, jag har lärt mig vika ninja-kaststjärnor och rosetter. Jag har oxå gjort lite kort o gjejer med origami-prylar på för min lillasyster fyller år på lördag, så hon ska få korten. Så jag hoppas ni kommenterar gr...

Av Lina och Emma - 4 mars 2014 22:15

Fick rida Rozetta idag, min favoponny tillsammans med Plexus just nu :) Hon är jättesöt.På ridskolans hemsida står det att hon är tinkerkorsning, vilket säkerligen stämmer då hon är av den grövre typen. Hon är en trefärgad(!) skäck, fuxskäck på kropp...

Av Lina och Emma - 3 mars 2014 21:00

har jag precis upptäckt att jag är brutalt dålig på xD Kommer inte på nått att skriva utan att det blir en femsidorsuppsatts av det hela. Men här får ni lite snabba svar på korta frågor :)   Hästrelaterat:Häst/Ponny Dressyr/hoppning Rida på r...

Presentation

Hej och välkommen till bloggen! Vi är två tjejer som rider och lajvar, vi kommer skriva om vår vardag och speciella händelser. Hoppas ni kommer gilla bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards